085 7440850 Vragen en advies: bel ons!

Miro Mansion

Het hotel heet de gasten in Istanbul welkom.

Over Miro Mansion

Ligging

Het hotel heet de gasten in Istanbul welkom.

Hotelfaciliteiten

Het vriendelijke personeel aan de receptie is graag bij alle vragen behulpzaam. Tot de service van het hotel hoort een bagagedepot. In het hotel is Wi-Fi verkrijgbaar. De tourdesk biedt ondersteuning bij het boeken van excursies. Het verblijf beschikt over meerdere voor gehandicapten toegankelijke vrijetijdsbestedingen. Buiten biedt een tuin extra ruimte voor ontspanning en recreatie. Tot de overige voorzieningen van het hotel behoort een tv-ruimte. Wie met de auto komt, kan hem (tegen toeslag) op het parkeerterrein van het hotel parkeren. Onder de beschikbare voorzieningen bevinden zich een 24-uurs beveiligingsdienst, een medische dienst, een transferservice, roomservice, een wasservice en een eigen shuttlebus. Ter ondersteuning van het zakendoen is een fax voorhanden.

Kamers

Voor een aangename luchtcirculatie in de kamers zorgt een verwarming. De meeste verblijven bieden uitzicht op zee. De kamers beschikken over een tweepersoonsbed en een slaapbank. Extra bedden kunnen worden aangevraagd. Wi-Fi (kosteloos) is ook bij de basisvoorzieningen van de kamers inbegrepen. Het verblijf beschikt over niet-rokerskamers. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 125551

Eten en drinken

Een continentaal ontbijt nodigt 's ochtends uit om het bed te verlaten.

Faciliteiten

  • Hoteluitrusting
    • Airconditioning
    • Internetaansluiting
    • Medische dienst
    • Parkeerplaats
    • Roomservice
    • Toegankelijk voor gehandicapten
    • Tv-lounge : 1
    • Wasservice
    • WiFi hotspot
  • Kamer
    • Centrale verwarming
    • Tweepersoonsbed
  • Maaltijden
    • Continentaal ontbijt
  • Hygiëne
    • Afstandsregels
    • Beschermingsmiddelen voor gasten
    • Beschermingsmiddelen voor personeel
    • Contactloos betalen
    • Contactloze check-in/check-out
    • Desinfectiedispenser
    • Gebruik van algemeen verkrijgbare desinfectiemiddelen
    • Geen frequent aangeraakte voorzieningen
    • Geen frequent aangeraakte voorzieningen in openbare ruimtes
    • Gezondheidscontroles bij het personeel
    • Handdesinfectiemiddelen voor gasten
    • Housekeeping alleen op verzoek
    • Hygiënetraining voor personeel
    • Medisch teleconsult
    • Mondkapjes voor gasten
    • Preventieschermen
    • Tijd tussen kamerreserveringen
    • Verpakte gerechten
    • Verplicht gebruik mondkapjes
    • Verscherpte reinigingsmaatregelen

Anderen bekeken ook